Naruto 片尾曲
Wind
Sung and written by Akeboshi

Cultivate your hunger before you idealize
在你構想前先培養你的渴望
Motivate your anger to make them realize
以你的憤怒為動力去實現它們
Climbing the mountain. Never coming down
登上山峰,永不退縮
Break in to the contents. Never falling down
進入新的世界,永不落後


My knee is still shaking like I was twelve
我的膝蓋仍然在顫抖像我12歲的時候
Sneaking out the class room by the back door
從後門偷偷溜出教室
A man railed at me twice but I didn't care
我不在乎被同個男人責罵了兩次
Waiting is wasting for people like me
等待像我這樣的人是在浪費生命


*Don't try to live so wise.
不要如此明智的生活
Don't cry coz you're so right.
不要哭泣因為你是對的
Don't dry with fakes or fears.
不要用偽裝或眼淚
Coz you will hate yourself in the end.
因為最終你會痛恨自己


You say 「dreams are dreams.」
你說,夢想是夢想
I ain't gonnaplay the fool anymore.
我不再扮演傻瓜
You say 「coz I still got my soul.」
你說,我仍然得到了我的靈魂


Take your time baby your blood needs to slow down.
花些時間,你的血液需要減速
「Breach your soul.」「Reach yourself before you gloom.」
破壞你的靈魂,在你自己黑暗之前
Reflection of fear makes shadows of nothing.
恐懼的反射讓陰影不算什麼


You still are blind if you see the winding road.
你依舊是瞎的,如果你看見轉彎
Coz there is always a straight way to the point you see
因為你總是看到那裡是一個平直的點
Coz you will hate yourself in the end......
因為最終你會痛恨自己......


arrow
arrow
    全站熱搜

    konoliu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()