I just want to see you
我只想看著妳
When youre all alone
當妳孤單一人
I just want to catch you if I can
我只想跟隨妳 如果可以
I just want to be there
我只想待在那時
When the morning light explodes
當清晨的光芒綻放
On your face it radiates
在妳的臉上 如此閃耀
I cant escape
我無法脫逃
I love you till the end
我愛妳 直到世界終點

I just want to tell you nothing
我只想告訴妳那些
You dont want to hear
妳願意聽的話
All I want is for you to say
我要的只是為你而說
Why dont you just take me
為何不帶著我
Where Ive never been before
到我從未到過的地方
I know you want to hear me
我知道妳想聽我說
Catch my breath
隨著我的呼吸
I love you till the end
我愛妳 直到世界終點

I just want to be there
我只想待在那時
When were caught in the rain
當我們在雨中相遇
I just want to see you laugh not cry
我只想見妳微笑 不是哭泣
I just want to feel you
我只想感覺妳
When the night puts on its cloak
當夜晚披上它的斗蓬
Im lost for words dont tell me
我無法言語 別提醒我
All I can say
因為我只能說出
I love you till the end
我愛妳 直到世界終點

這是一部有三分之二時間都可以聽到有人在哭的電影
結局我也很喜歡,推薦大家可以去看看^^
歌詞已經盡力翻了,憑感覺翻比較多,不要介意

p.s. I love you
arrow
arrow
    全站熱搜

    konoliu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()