James Blunt -Same Mistake



Saw the world turning in my sheets
在被窩裡看著世界翻轉
And once again, I cannot sleep
然後又一次,無法成眠
Walk out the door and up the street
走出門外步入街道
Look at the stars beneath my feet
看著腳邊的星星
Remember rights that I did wrong
想起過去濫用的權利
So here I go
所以我該走了

Hello, hello

There is no place I cannot go
沒有任何地方我不能去
My mind is muddy but
思緒像一團爛泥 而
My heart is heavy, does it show
心情如此沉重,很明顯嗎
I lose the track that loses me
我找不到失去自我的那條軌跡
So here I go
所以我該走了

oo oooooo ooo ooo oo oooo...

And so I sent some men to fight,
所以我派遣一些人去戰鬥
And one came back at dead of night,
其中一個在死寂的夜晚歸來
said he'd seen my enemy
他說見到了我的敵人
said he looked just like me
他說看起來就像是我
So I set out to cut myself
所以我開始脫離自我
And here I go
所以我該走了

oo oooooo ooo ooo oo oooo...

I'm not calling for a second chance,
我並不是在要求第二次機會
I'm screaming at the top of my voice,
只是用盡我聲音的極限放聲嘶吼
Give me reason, but don't give me choice,
給我理由,而不是選擇
Cos I'll just make the same mistake again,
因為我只會再一次做出錯誤的決定

oo oooooo ooo ooo oo oooo...

And maybe someday we will meet
也許某一天我們會再相遇
And maybe talk and not just speak
也許我們會交談不只是講講話
Don't buy the promises 'cause
別相信我的諾言 因為
There are no promises I keep,
我從不信守承諾
and my reflection troubles me
我的倒影困擾著我
so here I go
所以我該走了

oo oooooo ooo ooo oo oooo...

I'm not calling for a second chance,
我並不是在要求第二次機會
I'm screaming at the top of my voice,
只是用盡我聲音的極限放聲嘶吼
Give me reason, but don't give me choice,
給我理由,而不是選擇
Cos I'll just make the same mistake (REPEAT) again
因為我只會做出錯誤的決定 再一次

oo oooooo ooo ooo oo oooo...

saw the world turning in my sheets
在被窩裡看著世界翻轉
And once again, I cannot sleep
然後又一次,無法成眠
Walk out the door and up the street
走出門外步入街道
Look at the stars
看著星星
Look at the stars, falling down,
看著星星,墜落
And I wonder where, did I go wrong.
而我疑惑著哪裡,我是否做錯
arrow
arrow
    全站熱搜

    konoliu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()