最近因為楊乃文的聲音,又注意起這首歌

不知道楊乃文的完整版什麼時候出來?

 

 

You with the sad eyes

你帶著憂傷的眼神

don't be discouraged

不要沮喪

oh I realize

喔我了解

it's hard to take courage

要提起勇氣很難

in a world full of people

在這充滿人群的世界

you can lose sight of it all

你會頓時迷失目標

and the darkness inside you

而在你內心的黑暗

can make you fell so small

讓你覺得如此的渺小


 

But I see your true colors

但是我看見真實的你

shining through

閃亮通透

I see your true colors

我看見真實的你

and that's why I love you

讓我如此的愛你

so don't be afraid to let them show

不要害怕顯露出來

your true colors

真實的你
true colors are beautiful

真實的你如此美麗

like a rainbow

就像彩虹

 

Show me a smile then

讓我看看你的笑容,然後

don't be unhappy, can't remember

不要悶悶不樂,已經想不起

when I last saw you laughing

我最後一次看見你的笑容在何時

if this world makes you crazy

如果這世界讓你發狂

and you've taken all you can bear

而你已經承擔一切你所能夠的

you call me up

呼喚我

because you know I'll be there

因為你知道我一定會在

 

And I see your true colors

但是我看見真實的你

shining through

閃亮通透

I see your true colors

我看見真實的你

and that's why I love you

讓我如此的愛你

so don't be afraid to let them show

不要害怕顯露出來

your true colors

真實的你
true colors are beautiful

真實的你如此美麗

like a rainbow

就像彩虹

arrow
arrow
    全站熱搜

    konoliu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()