close
翻歌詞學英文活動開始!!! 

Endless Road 

The truth is tearing up my heart 
真相將我的心抽離撕裂
 I can't recognize this place 
我無法辨識我身在何處 
The endless road without a stop sign 
這無止盡的道路沒有終點號誌 
Can't even find a stranger this time 
這時候甚至無法找到一個陌生人 
Why am i still holding back my tears 
為何我仍要強忍住淚水 
In this loneliness there's nothing to fear 
在這樣的孤單裡我無須害怕 
Every chord still seems a wonder 
每根弦似乎依舊完美 
How we could be together 
我們要怎樣才能在一起 
Every time i ask if this would be the last 
每一次我詢問若這是最後 
Why am i still talking to myself 
爲何仍會自言自語 
Hoping you will have the keys to my cell 
希望妳擁有將我從囚牢釋放的鑰匙 
Every song might calm the weather but it just draws me deeper 
每首歌或許都能夠讓這樣的惡劣環境平復下來 但只會將我拖往更深處 
How do i get out of this I think i never will 
我如何逃離這裏 我想 我永遠無法 

A crystal forming in the eye Maybe this would be the last 
水晶在眼裡成形 也許這將是最後 
The winding pathdown my face 
輾轉沿著臉向下 
Till i begin to taste the bitternessinside 
直到內心開始嚐到痛苦
arrow
arrow
    全站熱搜

    konoliu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()