written by: Corrinne May

You don't have to drive a fancy car 
你不需要開很炫的車
Don't have to quote me Shakespeare 
也不需要引述莎士比亞的話
Just to woo me 
來對我示愛
Yeah I see your nervous laughter
是的我看見你緊張的笑容 
When you're trying to crack some joke
當你試圖逗我開心
Well you don't fool me 
那並沒有開到我的玩笑

I'd like to see your eyes through those goggles that you're wearing 
透過你戴的護目鏡我喜歡看你的眼睛
Don't try to hide away 
不要把它藏起來

*Just be yourself Mr. Beasley 
做回自己吧Beasley先生
I don't need your show of attitude
我不需要你刻意突顯你的想法
Cos it's your soul that makes me fall in love with you 
因為是你的靈魂讓我和你沉醉在愛情
Fall in love with you 
和你一起沉醉在愛裡

You don't notice but I see you 
你並沒有注意到但我已見到你
In the church when you were praying 
當你在教堂裡禱告時
You just move me 
你讓我深深感動
And my friend Sue she tells me 
我的朋友她告訴我
You've been teaching kids for free 
你一直義務性的教導小孩們
Mr Philanthropy 
仁慈先生


http://www.corrinnemay.com/radio/1.htm
點播第七首及第十二首

arrow
arrow
    全站熱搜

    konoliu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()