雖然已經不想再放他的歌詞了
但是看到歌詞寫的這麼讚
忍不住翻了一下
翻了...那就貼上來吧
HIGH這個字不用翻大家也知道吧
不翻比較貼近原意--這個字也很難去翻啦:P

High
Lyrics:James Blunt
Music:James Blunt

Beautiful dawn - lights up the shore for me.
美麗的破曉 - 為我點亮清晨的海岸
There is nothing else in the world,
此時世界上再也沒有其他的一切
I'd rather wake up and see (with you).
我只願清醒然後靜靜的看著(和你一起)
Beautiful dawn - I'm just chasing time again.
美麗的破曉 - 我只能再次的與時間賽跑
Thought I would die a lonely man, in endless night.
即使我會以一個孤寂男人的身分死去,在無盡的夜裡
But now I'm high; running wild among all the stars above.
但我現在很high;狂野的奔跑在所有的星星之上
Sometimes it's hard to believe you remember me.
有時候很難去相信妳還記得我


Beautiful dawn - melt with the stars again.
美麗的破曉 - 再次溶化在星空裡
Do you remember the day when my journey began?
妳是否記得我旅程開始的那一天?
Will you remember the end (of time)?
妳會記得(時間的)終點嗎?
Beautiful dawn - You're just blowing my mind again.
美麗的破曉 - 妳再次輕輕地吹起我的思緒記憶
Thought I was born to endless night, until you shine.
儘管我生於無盡的黑夜,直至妳光芒耀眼
High; running wild among all the stars above.
我很High; 狂野的奔跑在所有的星星之上
Sometimes it's hard to believe you remember me.
有時候很難去相信妳還記得我


Will you be my shoulder when I'm grey and older?
當我憂鬱灰暗的老去時妳是否願意成為我的依靠
Promise me tomorrow starts with you,
答應我明天會隨著妳一起開始
Getting high; running wild among all the stars above.
越來越high; 狂野的奔跑在所有的星星之上
Sometimes it's hard to believe you remember me
有時候很難去相信妳還記得我
arrow
arrow
    全站熱搜

    konoliu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()