忍不住要介紹這首歌
因為太好聽了^^
已經是去年的專輯了
真的覺得很好聽
翻的不好~隨便看看

 

James Blunt - Goodbye My Lover Lyrics

Did I disappoint you or let you down?
我是否曾讓妳失落,或者讓妳沮喪?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
是否我該感到內疚,或讓法官也緊皺眉頭
'Cause I saw the end before we'd begun,
因為在我們開始以前我已看到了結局
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
是的我預見妳將為愛盲目,而我已經勝利

So I took what's mine by eternal right.
所以我仗著我永恆的權利將它拿走
Took your soul out into the night.
將妳的靈魂帶入黑夜
It may be over but it won't stop there,
那也許終將過去但永不會止息
I am here for you if you'd only care.
只要妳在意,我將永遠在這裡

You touched my heart you touched my soul.
妳觸動我的心觸動我的靈魂
You changed my life and all my goals.
妳改變我的生命和我所有的目標
And love is blind and that I knew when,
愛情是盲目的而我知道 是在何時
My heart was blinded by you.
我的心已經因為妳而迷盲

I've kissed your lips and held your head.
我親吻妳的唇並輕捧妳的臉頰
Shared your dreams and shared your bed.
分享妳的夢分享妳的床
I know you well, I know your smell.
我瞭解妳,且熟記妳身上的味道
I've been addicted to you.
我已經沉醉在妳的世界

Goodbye my lover.
再見我的愛人
Goodbye my friend.
再見我的朋友
You have been the one.
妳就是那個人
You have been the one for me.
對我而言妳已經是唯一

I am a dreamer but when I wake,
我是一個夢想家但當我醒來
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
妳不能毀去我的心靈-妳帶走的是我的夢
And as you move on, remember me,
當妳要離去的時候 請記得我
Remember us and all we used to be
記得我們以及我們以往的種種

I've seen you cry, I've seen you smile.
我看見妳哭泣,看見妳微笑
I've watched you sleeping for a while.
有一陣子我看著妳睡去
I'd be the father of your child.
我願成為妳孩子的父親
I'd spend a lifetime with you.
我願用盡一生與妳在一起

I know your fears and you know mine.
我知道妳的恐懼,而妳也知道我的
We've had our doubts but now we're fine,
儘管彼此曾有過懷疑,但已經平復
And I love you, I swear that's true.
而我愛妳,我向天發誓那是真的
I cannot live without you.
沒有妳我不知如何活下去

Goodbye my lover.
再見我的愛人
Goodbye my friend.
再見我的朋友
You have been the one.
妳就是那個人
You have been the one for me.
對我而言妳已經是唯一

And I still hold your hand in mine.
而我依然緊握妳的手在我手心
In mine when I'm asleep.
在我手心當我熟睡
And I will bear my soul in time,
就在此時我擁有了我的靈魂
When I'm kneeling at your feet.
當我跪在妳的雙腳旁

Goodbye my lover.
再見我的愛人
Goodbye my friend.
再見我的朋友
You have been the one.
妳就是那個人
You have been the one for me.
對我而言妳已經是唯一

I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
我是如此空虛,親愛的我是如此空虛
I'm so, I'm so, I'm so hollow.
我是如此,如此,如此的空虛

arrow
arrow
    全站熱搜

    konoliu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()